Nyheter

Filtrera
Vill du vara med och ta GIF Sundsvall till nästa nivå?

Vill du vara med och ta GIF Sundsvall till nästa nivå?

Om tjänsten
Vi arbetar med Sundsvalls mest kända varumärke i syfte att till våra intressenter, partners och besökare leverera regionens bästa live-underhållning samt de mest attraktiva erbjudandena av kommersiella rättigheter.

Din profil

  • Du är säljfokuserad och en affärsdriven person med stark vilja att arbeta mot utsatta mål. Pedagogisk i din försäljning samt såväl kreativ som strukturerad.
  • Du är en duktig kommunikatör, bra på att nätverka och bekväm med att hålla presentationer.
  • Du är en god lyssnare som kan sätta dig in i kundens unika situation och hittar smarta lösningar som utgår från kundens behov eller affärsmässiga helhet.
  • Du har intresse av digital affärsutveckling och hur nya lösningar kan bidra till att skapa mer lönsamhet, profilering för våra partners.
  • Du har intresse för att utveckla arrangemang och event samt publikrekrytering

GIF Sundsvall är arbetsplatsen för dig som är ansvarsfull, driven och som triggas av att arbeta självständigt i en utåtriktad roll, samtidigt som du är en generös och omtyckt lagspelare.

Du kommer att få arbeta med hela säljprocessen: från leadsgenerering, utföra behovsanalyser till att föreslå kundanpassade lösningar, skriva offerter och skapa avslut. Utöver bearbetning av befintliga och nya kunder kommer relationsbyggandet bli en viktig del av ditt uppdrag. Under säsong kommer ditt uppdrag bli att fokusera mot publikrekrytering, bygga evenemangsorganisation och att skapa trevliga och inbjudande matcharrangemang.

Tjänsten är en heltidstjänst med provanställning i 6 månader.

Ansökan, personligt brev och CV, skickas in till henrik.wikstrom@gifsundsvall.se, senast den 19 december.

Om GIF Sundsvall

GIF Sundsvall är som allsvensk förening regionens mest exponerade varumärke på lokal, regional och nationell nivå. Det är ett varumärke som berör individer på många plan; våra besökare på matcherna, de som följer oss via traditionell media, digital media eller framför TV:n, ett samtalsämne vid fikaborden likväl som ”att-bryta-isen” samtalsämne vid affärsmöten och vi skapar hopp & inspiration för många ungdomar. Med vårt koncept Back 2 Basics så tar vi ett stort samhällsansvar i föreningssvaga bostadsområden i syfte att skapa ett bättre samhälle. Kort sagt så försöker vi tillsammans med alla våra intressenter skapa en trevligare och attraktivare region att bo och verka i.

Vi är en ideell förening som omsätter ca 50 MSEK 2016 och som har ca 40-talet heltid och deltidsanställda i organisationen. Vidare har vi ytterligare 100– talet ideella som jobbar kring våra matcher.

Vi tar nu sats mot att nå nästa nivå i en Allsvensk miljö och för att nå det målet behöver vi förstärka vår organisation.